30.1.09

Μια αλήθεια, το ψέμα και το βραβείο της ανακάλυψης



Μέρες τώρα, ψάχνω, ενοχλημένη, να σε ονοματίσω,
να σου κρεμάσω μια ταυτότητα
για να ξέρω με τι έχω να κάνω.

Leave me alone I can’t stand thinking anymore.

Μέρες τώρα, στήνω τον καθρέφτη στο απέναντί σου,
να μου πεις τι βλέπεις
για να ξέρω με τι έχω να κάνω.

Leave me alone I can’t stand thinking anymore.

Μέρες τώρα, μέσα στην άγρια χαρά μου,
σβήνεις το φως και μου λες
να ψηλαφήσω τα κενά σου.

Leave me alone I can’t stand thinking anymore.

Μέρες τώρα, ενοχλείς συστηματικά
αυτό που έμαθα καλά να κάνω,
το απέναντι από σένα.

Leave me alone I can’t stand thinking anymore.

Leave me alone darling,
δεν βαριέσαι, αφού είπαμε,
θα μείνω κάτω από αυτό το ψέμα και θα το κρατήσω με όλη μου τη δύναμη,
εκεί ψηλά να στέκεται μαζί με τα άλλα ψέματα.
Leave me alone honey,
τα λεφτά σου θα τα ‘βγαζες το ξέρω,
θα άξιζε άγρια, κάθε απόπειρα μαζί σου, άγρια όσο κάθε τι νυχτερινό,
αλλά τι αξία έχει να αφήσω το δικό μου ψέμα?

Νομίζεις πως είμαι ανόητη?
Αυτό το ψέμα ήταν κάποτε μια, κάποια, αλήθεια.
Δεν είμαι ανόητη.
Αυτό το ψέμα αξίζει κάθε απόπειρα μαζί του.
Αυτό το ψέμα είναι άγριο όσο κάθε τι νυχτερινό.
Αυτό το ψέμα θα ήσουν,
αν,
μέρες τώρα
που ψάχνω ενοχλημένη να σε ονοματίσω,
είχα βρει να σου κρεμάσω μια ταυτότητα.

-------------------

Για όλους αυτούς, που κάποια στιγμή μπερδεύτηκαν και έχασαν τον δρόμο.
Για όλους αυτούς, που πάντα επέλεγαν με γνώμονα την αλήθεια.
Γιατί οι επιλογές είναι ζώα εξωτικά
και μοιάζουν ήμερα.
Δεν είναι όμως, όπως φαίνονται.

Κι αν φαίνεται στο βάθος η αλήθεια,
κοίτα καλύτερα,
γιατί μπορεί να λέει ψέματα.

4 comments:

  1. Δεν ξέρω αν είναι τα λίγα ποτηράκια κρασί παραπάνω Παρασκευή βράδυ, που λύνουν τη γλώσσα, αλλά έχω την εντύπωση ότι οι ώρες σερφαρίσματος στο διαδίκτυο δεν πάνε χαμένες, όταν κανείς συναντά ένα ψήγμα αυθεντικότητας. Καλή σου συνέχεια.

    ReplyDelete
  2. Δυνατό.
    Η αλήθεια μπορεί να λέει ψέμματα ;
    Εγω νόμιζα οτι το ψέμμα μπορεί να φανερώσει την αλήθεια αλλα πάλι ... γιατι να μην ισχύει και το αντίθετο ;

    ReplyDelete
  3. @tzonakos
    Kαι η αλήθεια μπορεί να λέει ψέματα όπως πολύ σωστά λες, γιατί και το ψέμα ξέρει να λέει αλήθειες. Γιατί οι αλήθειες και τα ψέματα είναι πολύ προσωπικά, είναι δικά μας. Του καθενός ξεχωριστά. Ε, λίγο να έχεις και την αμφιβολία μέσα σου, από γεννησιμιού...
    Να 'σαι καλά

    ReplyDelete
  4. Οχι, εσυ το λες αυτό, εγω λέω το ανάποδο.
    Απο το ψέμα μπορείς να καταλάβεις την αλήθεια :)

    ReplyDelete