9.3.09

Έρχεται η άνοιξη και ίσως την πατήσουμε

[Πρώτη ιστορία του παιχνιδιού «Πες μου μια ιστορία, δίχως τέλος»]

Την λενε Δημητρα....

Κάποτε μέναμε πάλι σε μονοκατοικία.

Στον διπλανό κήπο άνθιζε, κάθε άνοιξη, μια κορομηλιά.
Κρεμιόμουνα στα κάγκελα, ίσα για να μ’ αγγίξουν.
Λευκά ανθάκια της αγνότητας
με ‘κείνο τ’ άρωμα, που μ’ άλλαζε την υπόσταση.
Ήταν ο τρίτος μου έρωτας και –κάθε άνοιξη- με αγρίευε.

Πιο πέρα πετούσαν τα αεροπλάνα, στον ουρανό του σούρουπου.
Μικρές λευκές γραμμές, σε νοητή ανηφόρα.
Κάθε άνοιξη, έμοιαζαν να απογειώνονται, την ίδια ακριβώς ώρα.
Κι ήταν σαν να σήκωναν ένα τολμηρό, γεμάτο φόρα αεράκι.
Ήταν ο δεύτερός μου έρωτας και -κάθε άνοιξη- ένιωθα στάσιμη.

Την άνοιξη βγαίναν γύρα και τα ‘ρσενικά.
Ο πρώτος έρωτας. Tελειωτικός και ατελείωτος.
Πάντοτε υπήρχε κι ένας. Έφτανε δεν έφτανε, τελικά.
Μαλλιά ατίθασα, μυρωδιά κυκλωτική, ανάσα αγριευτική.
Το απόλυτο είδος.
Μπορούσα απλά να τους εισπνεύσω και να εξαφανιστούν.
Ο πρώτος έρωτας. Tελειωτικός και ατελείωτος.

Έρχεται η άνοιξη.
Δεν θα φοβηθώ, είναι σίγουρο.
Θα είμαι έτοιμη.
Τόσες άνοιξες περάσαν
και ξέρω πια.
Θα ανθίζουν οι κορομηλιές, θα πετούν τα αεροπλάνα, θα γυρνούν τα ‘ρσενικά.
Και εγώ -κάθε φορά- αγριεμένη και στάσιμη
θα ξέρω πως δεν φτάνει.

Γιατί κάθε μια άνοιξη που έρχεται
το ίδιο πράγμα λέει,
ο έρωτας πάντα βρίσκεται
σ’ ό,τι δεν μας ανήκει.


----------------------
Σκοπός και οδηγίες του παιχνιδιού

13 comments:

  1. "ο έρωτας πάντα βρίσκεται σ’ ό,τι δεν μας ανήκει."

    πολύ καλό αυτό.

    συνέχισε να γράφεις έτσι.

    ReplyDelete
  2. Μπράβο κοριτσάκι μου...

    ReplyDelete
  3. Πολύ ωραίο DimitrAT. Ανέβασες ψηλά τη σκυτάλη και πως να τη φτάσουμε...

    ReplyDelete
  4. Καλέ μου webwalker σε ευχαριστώ πολύ, αλλά δεν είναι έτσι. Εδώ δεν κάνουμε διαγωνισμό... παίζουμε!

    ReplyDelete
  5. Χρειάζεται να επαναλάβω πως είναι τουλάχιστον δυνατό το κείμενό σου παρά τις διαφωνίες μου σε πεζή βάση; Σε ποιητική δε συζητιέται. Η ποίηση δεν επιδέχεται διαφωνίες.
    Σκέφτηκα κάτι τις, θέλει λίγο δουλίτσα. Να πάρω τη σκυτάλη; Για αύριο βράδυ όμως η δημοσίευση. Τρέχουν και δουλειές είπαμε...

    ReplyDelete
  6. Θα χαρώ πολύ πολύ να είσαι η επόμενη!
    Μόνο δήλωσέ το μας, όπως το λέει και στις οδηγίες, για να μπορέσουμε να σε βρούμε όλοι.
    Ανυπομονώ!

    ReplyDelete
  7. Λοιπόν με όλους τους τύπους δηλώνω ότι παίρνω τη σκυτάλη και συνεχίζω το παιγνίδι στη διεύθυνση http://paramythiakaiallatina.blogspot.com/2009/03/but-grass-is-always-greener-on-other.html

    ReplyDelete
  8. Γιατί σταμάτησες να γράφεις;

    Μπάμπης

    ReplyDelete
  9. Tην ίδια απορία έχω και εγώ. Μας έλειψες.

    ReplyDelete
  10. Αγαπητή Δήμητρα.

    Οι καταπιεστικοί χρόνοι δεν επιτρέπουν την καθημερινή επίσκεψη σε όλους τους φίλους και τις φίλες της μπλογκόσφαιρας και σίγουρα είναι πολλά τα ενδιαφέροντα άρθρα που έχω χάσει. Σήμερα αποφάσισα να περάσω να αφήσω τις ευχές μου για τις ημέρες που ακολουθούν. Εύχομαι τόσο σε σένα όσο και στους φίλους της σελίδας σου, να περάσετε καλά και να απολαύσετε το σουβλιστό και το κοκορέτσι. Κι αν απομακρυνθείτε από την έδρα σας, καλά να πάτε και καλά να γυρίσετε. Κι αν τύχει και σε βγάλει ο δρόμος προς την Κρήτη, στείλε μήνυμα να βρεθούμε να πιούμε μια ρακί. Ο Καφετζής

    ReplyDelete
  11. Τι θα γίνει με εσένα; :-(

    ReplyDelete
  12. Καταρχάς δηλώνω πως είμαι ζωντανή! :-p
    Απλά τον τελευταίο καιρό, ο χρόνος που μου απομένει από τις υποχρεώσεις, δεν είναι αρκετός για όμορφες βόλτες και για στοχασμούς.
    Θα επανέλθω σύντομα και θα τα λέμε και πάλι.
    Πολλά φιλιά

    ReplyDelete